Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.
OUTLET | AKCIJA

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ima kupec naslednje pravice:

1. V kolikor kupcu blago ne ustreza, ga lahko vrne v roku 14 dni od prevzema blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca oz. elektonske pošte na naslov svilea@siol.net, blago pa vrniti v ustrezni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Svilea, d.o.o., Mengeš, Obrtniška ulica 10 b, 1230 Domžale. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 8 dneh po prejetem vračilu blaga.

2. V kolikor ima blago napako, ki se pojavi v roku do dveh let od nakupa, prodajalec kupcu prizna stvarno napako vendar ne odgovarja za škodo, ki bi nastala zaradi nepravilnega vzdrževanja blaga s strani kupca ter za stvarne napake, ki bi nastale po preteku dveh let od prejetja blaga. O nameravanem vračilu mora kupec z reklamacijskim zapisnikom obvestiti ponudnika takoj ko ugotovi, da ima blago stvarno napako in da še nista pretekli dve leti od prejetja blaga, blago pa vrniti v ustrezni embalaži s priloženim originalnim računom ter podatki o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Svilea, d.o.o., Mengeš, Obrtniška ulica 10 b, 1230 Domžale. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če bo reklamacija upravičena, bomo najkasneje v roku 8 dni od prejema artiklov odgovorili na reklamacijo in ponudili zamenjavo blaga. V kolikor to ne bo mogoče bomo kupcu v roku 8 dni od prejema artiklov nakazali kupnino na njegov račun.


3. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za reševanje sporov je pristojno Okrajno sodišče v Ljubljani. Povezava do platforme za spletno reševanje potrošnikih sporov

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS.